Vaikų saviraiškos ugdymas per ankstyvąjį užsienio kalbos mokymą

          Nuolatiniai pokyÄiai visuomeniniame, ekonominiame ir socialiniame gyvenime, naujų technologijų diegimas ir su žiniasklaida susijusi įvairialypÄ— vaikų patirtis bei lÅ«kesÄiai daro svarbiÄ… įtakÄ… ankstyvajam anglų kalbos ugdymui. TodÄ—l, siekiant visapusiÅ¡ko, inovatyvaus ir Å¡iuolaikinius poreikius atitinkanÄio vaikų ugdymo, Å¡iais mokslo metais TelÅ¡ių lopÅ¡elyje-darželyje Mastis vyko anglų kalbos užsiÄ—mimai 4 – 6 metų vaikams. Suprantant, kad Å¡iuolaikiniai vaikai gyvena daugiasluoksnÄ—je aplinkoje, kur globalÅ«s procesai ir naujos informacinÄ—s technologijos nuolat įtakoja jų kalbÄ…, užsiÄ—mimų metu buvo taikomi patys įvairiausi metodai. Anglų kalbos pradmenys interaktyviai buvo perteikiami iÅ¡maniosios lentos pagalba, aktyviai pajungiant kalbÄ…, judesį, vaizduotÄ™ ir kÅ«rybiÅ¡kumÄ…. Vaikai mielai mokÄ—si su jų kasdieniniu gyvenimu susijusių žodžių ir frazių, o mokymo turinys atitiko vaikų amžių ir jų individualius interesus.  Ä®vairÅ«s psichologai akcentuoja mokymosi aplinkos svarbÄ… ikimokykliniame amžiuje. TodÄ—l džiugu, kad pažįstamoje darželio aplinkoje vaikai jautÄ—si puikiai, nebijojo ir nepatyrÄ— jokio spaudimo, turÄ—jo galimybÄ™ saviraiÅ¡kai ir taip vis aktyviau įsijungÄ™ į mokymosi procesÄ…. DÄ—l Å¡ios priežasties pasiteisimo visos į anglų kalbos mokymÄ… orientuotos veiklos, kai smagi dalykinÄ— veikla buvo perteikiama per žaidimÄ…, judesį, daineles ir įvairiÄ… kÅ«rybiÅ¡kÄ… veiklÄ….
Anglų kalbos užsÄ—mimus vedė pedagogÄ— Lina MickeviÄienÄ—