Vaikų saviraiškos ugdymas per ankstyvąjį užsienio kalbos mokymą

          Nuolatiniai pokyčiai visuomeniniame, ekonominiame ir socialiniame gyvenime, naujų technologijų diegimas ir su žiniasklaida susijusi įvairialypė vaikų patirtis bei lūkesčiai daro svarbią įtaką ankstyvajam anglų kalbos ugdymui. Todėl, siekiant visapusiško, inovatyvaus ir šiuolaikinius poreikius atitinkančio vaikų ugdymo, šiais mokslo metais Telšių lopšelyje-darželyje Mastis vyko anglų kalbos užsiėmimai 4 – 6 metų vaikams. Suprantant, kad šiuolaikiniai vaikai gyvena daugiasluoksnėje aplinkoje, kur globalūs procesai ir naujos informacinės technologijos nuolat įtakoja jų kalbą, užsiėmimų metu buvo taikomi patys įvairiausi metodai. Anglų kalbos pradmenys interaktyviai buvo perteikiami išmaniosios lentos pagalba, aktyviai pajungiant kalbą, judesį, vaizduotę ir kūrybiškumą. Vaikai mielai mokėsi su jų kasdieniniu gyvenimu susijusių žodžių ir frazių, o mokymo turinys atitiko vaikų amžių ir jų individualius interesus.  Įvairūs psichologai akcentuoja mokymosi aplinkos svarbą ikimokykliniame amžiuje. Todėl džiugu, kad pažįstamoje darželio aplinkoje vaikai jautėsi puikiai, nebijojo ir nepatyrė jokio spaudimo, turėjo galimybę saviraiškai ir taip vis aktyviau įsijungę į mokymosi procesą. Dėl šios priežasties pasiteisimo visos į anglų kalbos mokymą orientuotos veiklos, kai smagi dalykinė veikla buvo perteikiama per žaidimą, judesį, daineles ir įvairią kūrybišką veiklą.
Anglų kalbos užsėmimus vedė pedagogė Lina Mickevičienė