Ekskursija į šiaurės Lietuvą
      Baigėsi dar vieni mokslo metai. Mūsų darželio bendruomenė užbaigti 2013-2014 mokslo metus, apmastyti ką nuveikėme, kas pavyko, ką galėtume patobulinti ar padaryti geriau bei atsipūsti nuo darbų nutarėme ekskursijoje aplankant  šiaurės Lietuvos miestus: Biržus, Pasvalį, Likėnus, Pakruojį bei susipažinti su šių miestelių įdomiomis, turistų pamėgtomis vietomis.
      Išaušus gražiam birželio septintosios rytui, visi gerai nusiteikę, pajudėjome tiklso link.  Pirmasis sustojimas Biržų miestelyje, aplankėme Biržų pilį, geriausiai Lietuvoje išlikusią bastoninę tvirtovę. Pilį-tvirtovę 1586-1589 m., pastatė LDK etmonas Kristupas Radvila Perkūnas.  Muziejuje surinkta unikali krašto kulūros ir istorijos medžiaga – Biržų tvirtovės ir Biržų senamiesčio archeologiniai radiniai. Eksponatai pasakoja apie sėlių ir žiemgalių archeologiją, kunigaikščių Radvilų ir grafų Tiškevičių epochą. Perėjome  per Širvėnos ežerą ilgiausiu 525 m. ilgio ir 2,45 m pločio pėsčiųjų tiltu, jungiantį Astravą ir Biržų miestą. Širvenos ežero pusiasalyje apžiūrėjome Astravo dvaro sodyba – viena raiškiausių XIX a.romantizmo architektūros sodybų Lietuvoje.
      Apžiūrėję Biržų pilies eksponatus ir Astravos dvaro sodybą  patraukėme į seniausią alaus daryklą Letuvoje, kuri įkurta 1686 m. Liudvikos Karolinos Radvilaitės nurodymu. Susipažinome su alaus kelio istorija bei gamybos technologija na žinoma ir  paragvome Biržiečių alaus.
      Nuvykome prie karstinių įdubų, kurios bÅ«dingos tik Å¡iam kraÅ¡tui. ApžiÅ«rėjome Barsuko, Lapės, Karvės olą, kuri labiausiai iÅ¡tyrinėta  ir kitas smegduobes. IÅ¡ Biržų patraukėme Pasvalio link kur pamatėme giliausią Lietuvoje Žalsvąjį  Å¡altinį, kuris yra  giliausias Lietuvos urvas. Jo dabartinis gylis – 20 m. Žalsvasis Å¡altinis yra Lėvens  upės kairiame krante.Atsiprausę bei atsigaivinę patraukėme Likėnų link, pasivaikščiojome parku bei pabuvojome prie Smardonės Å¡altinio – karstinės kilmės versmės, hidrogeologinio gamtos paminklo.Ekskursija pratęsėme Pakruojyje, kuris pasitiko didingais rÅ«mais, pasivaikščiojome po Å¡ių rÅ«mų apylinkes, pasidžiaugėme nuostabiais žirgais,  aplankėme „Meilės salą“, praėjome pro įspÅ«dingo grožio ažiÅ«rinius vartus, apžiÅ«rėjome malÅ«nus.
        Pavargę, o kartu ir pailsėję, pilni įspūdžių grįžome į gimtuosius Telšius.